Categories
ŠOLSKA SKUPNOST IN PARLAMENT OŠ VODMAT:

MED – SODELOVANJE MOJA POKLICNA PRIHODNOST

Pozdravljeni!

Na tem mestu objavljamo celoten projekt MED – SODELOVANJE, to je novo ime za projekt, ki je nastal v okviru projekta “MOJA POKLICNA PRIHODNOST”.

Da si boste učenci lažje izbirali svojo poklicno pot, smo na letošnjem 32. REGIONALNEM OTROŠKEM PARLAMENTU (ROP) predstavili ta projekt, ki je potekal kot MEDPREDMETNO, MEDPOKLICNO, MEDŠOLSKO IN MEDGENERACIJSKO SODELOVANJE.

Letošnji delegat naše šole je Luka Korenč, ki pa predstavlja projekt tudi za ostale tri šole, ki so se nam priključile, zastopal nas bo tudi na 32. NACIONALNEM PARLAMENTU (NOP):

Bravo Luka!

Za začetek vas vabimo k ogledu reklame za pregled projekta, ki smo jo predstavili na 32. ROP:

Objavljamo tudi PPT – predstavitev, ki jo je predstavljal Luka na 32. ROP in predstavlja strukturni koncept celotnega projekta MED – SODELOVANJE:

Predstavljamo vam pet različnih področij, ki smo jih predstavili že v zgornjem PPT-ju.

Prvo področje, ki ga predstavljamo je ZDRAVSTVO. Objavljamo film, kjer smo predstavili več intervjujev in predstavitev, povezanih s poklici v zdravstvu. Intervjuvali smo zdravnico Draženko Pongrac Barlovič. Na drugi strani se nam je zdelo pomembno, da predstavimo tudi bolnika oz. bolnico, zato smo naredili intervju z učenko Hano Hafner, junakinjo 3. nadstropja, ki preboleva otroškega raka. Vključili smo predstavitve staršev učencev na OŠ Vodmat, te so: otorinolaringologinja, diplomirana medicinska sestra, diplomirani zdravstvenik, diplomirana babica in farmacevt. Nato pa vključili še dela učencev: risbe zdravstvenih poklicev in posnetek “Kaj bi rada delala?” Poklice v zdravstvu smo povezovali učenci -novinarji: Luka, Iris, Artur, Julija, v enem od intervjujev sta se nam pridružila tudi Iza Sofia in Brin:

Poklici v zdravstvu

Zaradi lažje dostopnosti na tem mestu objavljamo vse posnetke naenkrat, kljub temu da smo nekatere že objavili:

Intervju z zdravnico Draženko Pongrac Barlovič
Intervju s Hano Hafner

Poleg intervjujev objavljamo predstavitve poklicev staršev učencev 2.a. Vsi so tu objavljeni so povezani z zdravstvom:

Diplomirani zdravstvenik Rok
Diplomirana babica Mateja
Farmacevt Aleksander

Naslednje pomembno področje se nam zdi NARAVOSLOVNO -MATEMATIČNO IN TEHNIČNO PODROČJE, zato objavljamo film, kjer predstavljamo poklice, povezano z naravoslovjem, matematiko in tehniko. Sprva smo intervjuvali dve učiteljici, in sicer učiteljico matematike, Tanjo Mlaker ter učiteljico biologije in kemije, Niko Kovačec. Nato smo predstavili tri poklice, ki so povezani s tem področjem, od tega pa posnetek famacevta ponovili, ker se nam zdi, da farmacija spada tako v to področje, kot tudi v področje zdravstva. Na novo predstavljamo poklica fotografa in prometnika. Zaključujemo pa seveda za lastnimi projekti, in sicer dvemi PPT predstavitvami z glasovno razlago poklicev arhitekt in notranji oblikovalec, nato pa še sličice, povezane s tem področjem in želje nekaterih afriških prijeteljev:

Naravoslovno – tehnični in matematični poklici

Objavljamo posamične posnetke predstavitev poklicev staršev v 1. razredu, farmacevta si lahko ogledate zgoraj med objavami za podrčje zdravstva, v okviru naravoslovno – tehničnih in matematičnih poklicev pa dodajamo še prometnika in fotografa:

Fotograf Primož
Prometnik Igor

Ukvarjali smo se tudi s poklici, ki so precej eksotične narave. Na koncu smo ugotovili, da bi jih lahko uvrstili v področje, ki se imenuje “PR” POKLICI”, ker smo ugotovili, da se tako ali drugače ukvarjajo z odnosi z ali med ljudmi. Učenci pa so nam prispevali tudi nekaj sličic, ki morda ne spadajo v to področje, vendar smo jih vseeno uvrstili pod “PR”, tako bi lahko dali ime temu filmčku> “PR” in OSTALI POKLICI:

“PR” poklici

V okviru tega področja smo najprej intervjuvali projektno vodjo marketinga, Meliso Hadžalić Bešić:

Intervju s projektno vodjo marketinga, Meliso Hadžalić Bešić

Predstavila se nam je tudi arheologinja iz Gorenjskega muzeja, teta naše Hane Hafner, Veronika Pflaum. Seznanili smo se s podrobnostmi tega eksotičnega poklica:

Intervju z arheologinjo Veroniko Pflaum

V lanskem šolskem letu je nastal tudi posnetek predstavitve poklica pravnice v zavarovalniški hiši, predstavila se nam je mama učenca v 1. razredu:

Pravnica Nina

Eno pomembnih področij se nam zdi ŠOLSTVO, ker smo tesno povezani z vsemi učitelji, zato smo opravili 8 intervjujev z učitelji. Medšolsko smo se povezali s 3 ljubljanskimi šolami: konec lanskega šolskega leta smo sodelovali z OŠ Kolezija, lokacija Splitska, letos pa z OŠ Martina Krpana in OŠ Mirana Jarca.

Poklici v šolstvu

Na OŠ Kolezija, lokacija Splitska smo intervjuvali učiteljico slovenščine in ruščine, Vesno Žnidar ter prikazali aktivnost pri predmetu ruščina:

Intervju z učiteljico slovenščine in ruščine, Vesno Žnidar in “Tri vejice mimoze”

Na OŠ Kolezija, lokacija Splitska smo se povezali z učiteljem, ki dela na CŠOD OE MEDVED, Gregorjem Cankarjem, pomagal pa je na kolezijski šoli med epidemijo. V tem intervjuju smo prikazali tudi aktivnost nogomet, ki so ga igrali učenci 5. razreda:

Intervju z učiteljem CŠOD, Gregorjem Cankarjem in nogomet

Naredili smo intervju z učiteljico Niko Kovačec, ki nam je predstavila študij in poklic učitelja biologije in kemije. Ta poklic pa smo že delno predstavili v naravoslovno- matematičnih in tehničnih poklicih, nato je z učenci predstavila aktivnost v oddelku podaljšanega bivanja:

Intervju z učiteljico Niko Kovačec

Na OŠ Kolezija smo naredili intervju tudi z učiteljico angleščine Katjo Vindiš. Pod njenim mentorstvom so nastale kar tri aktivnosti v razredu: aktivnost One potato, two potatoes ter Bingo, ki so del pouka angleščine, tretja aktivnost pa se povezuje z branjem, namreč Katja je bila mentorica projektu Naša mala knjižnica, ta aktivnost je objavljena v intervjuju s knjižničarko Matejo, ki je objvaljen spodaj:

Intervjuvali smo učitelja športne vzgoje na OŠ Vodmat, Miho Mariniča, kjer smo se pogovarjali o njegovem poklicu in projektu Zdrava šola, ki ga vodi, nato pa vključili še projekt Los ministros de la felicidad v projekt Zdrava šola in Moja poklicna prihodnost:

Intervju z učiteljem Miho Mariničem in Los ministros de la felicidad

Naredili smo intervju s knjižničarko Matejo Sitar Zevnik, kateremu smo dodali medšolsko sodelovanje z OŠ Kolezija, lokacija Splitska s predstavitvijo projekta Naša mala knjižnica:

Intervju s knjižničarko Matejo Sitar Zevnik in projekt Naša mala knjižnica

Naredili smo tudi intervju z učiteljico matematike, ki je bil objavljen že med naravoslovno-tehničnimi in matematičnimi poklici, povezan pa je tudi s šolstvom, zato tu objavljamo intervju z učiteljico Tanjo Mlaker in aktivnost, ki jo je medpredmetno izvedla v 8.a:

Intervju z učiteljico Tanjo Mlaker

Vsi intervjuji vsebujejo tudi vsakdanje aktivnosti, ki jih učitelji izvajajo v razredu z učenci, zato objavljamo aktivnosti, ki smo jih posneli, posamezno:

Aktivnosti so bile posnete, kot že omenjeno, v medšolskem povezovanju med štirimi ljubljanskimi šolami: OŠ Vodmat je sodelovala lansko šolsko leto z OŠ Kolezija, lokacija Splitska, letos pa z OŠ Martina Krpana in OŠ Mirana Jarca.

Na OŠ Kolezija smo posneli aktivnost pri predmetu RUŠČINA z imenom “Tri vejice mimoze”:

Aktivnost pri predmetu RUŠČINA: “Tri vejice mimoze”

Posneli smo tudi športno aktivnost v telovadnici, NOGOMET:

Športna aktivnost v telovadnici: NOGOMET na OŠ KOLEZIJA, lokacija Splitska

V medšolskem povezovanju je nastal tudi posnetek pri predmetu ANGLEŠČINA: BINGO z učenci 1.A OŠ Kolezija, lokacija Splitska:

Aktivnost pri predmetu ANGLEŠČINA: BINGO (OŠ KOLEZIJA, lokacija Splitska)

Z učiteljico Katjo smo posneli tudi aktivnost “One Potato, Two Potatoes”:

Aktivnost One Potato, Two Potatoes

Na OŠ Vodmat smo učenci 8.a izvedli medpredmetno aktivnost matematike in geografije pod mentorstvom učiteljice Tanje Mlaker:

Aktivnost medpredmetnega povezovanja MATEMATIKE in GEOGRAFIJE (OŠ Vodmat)

Na OŠ Martina Krpana so v okviru intervjuja z umetnico Majdo Kočar zapeli himno šole, ki jo je ustvarila Majda:

Himna OŠ Martina Krpana (OŠ Martina Krpana)

Na OŠ Mirana Jarca so za ta intervju prispevali umetniško dejavnost pri plesu. 14 učenk 2. razredov je zaplesalo piratski ples:

Plesna aktivnost na OŠ Mirana Jarca: Piratski ples

Na OŠ Vodmat pa nam zaigrali Odo radosti:

Oda Radosti: glasbena aktivnost na OŠ Vodmat

Aktivnost poezave med projektoma Moja poklicna prihodnost in Zdrava šola predstavlja španska aktivnost, ki je tudi naš simbol, to so: Los ministros de la felicidad:

Los ministros de la felicidad

Projekt Naša mala knjižnica smo naredili v medšolskem povezovanju z OŠ Kolezija, lokacija Splitska pod mentorstvom učitejice Katje Vindiš:

Projekt Naša mala knjižnica

Naslednje in tudi zadnje pomembno področje se nam zdi UMETNOST, zato smo predstavitve združili v film z imenom “UMETNIŠKI POKLICI”:

Umetniški poklici

Še enkrat objavljamo intervju, ki smo ga uspeli narediti s pevcem Bojanom Cvjetićaninom, ki je bil tudi učenec OŠ Vodmat, uvod intervjuja služi mislim za Valentinovo:

Intervju s pevcem Bojanom Cvjetićaninom

Samostojno smo se preizkusili v dveh predstavitvah, in sicer v predstavitvi poklica kiparja:

Predstavitev v “živo”: KIPAR

Nato pa še za Prešernov dan pisali pesmi in predstavljali poklic pesnika:

Predstavitev v “živo”: PESNIK

Letos smo v medšolskem povezovanju med tremi šolami naredili intervju z Majdo Kočar, umetnico na več področjih in tudi učiteljico razrednega pouka:

Tako, naš projekt je končan! Upamo, da ste uživali. Oglejte si tudi predstavitev na lanskih Regionalnem in Nacionalnem parlamentu. Poskusit ugotoviti, ali smo uspeli narediti, kar smo planirali na začetku leta 2021.

Za konec predstavljamo tudi kratko predstavitev 32. NOP, kjer je našo šolo in naš projekt predstvaljal Luka Korenč.

Upamo, davam bo projekt pomagal pri izbiri nadaljne izbire poklicne poti in se boste tudi v prihodnosti ob poklicnih pomislekih spomnili nanj.

Vse dobro in uspešno poklicno pot vam želimo.

EKIPA ŠSP OŠ VODMAT in EKIPA MEDŠOLSKEGA POVEZOVANJA OŠ VODMAT, OŠ KOLEZIJA (lokacija Splitska), OŠ MARTINA KRPANA IN OŠ MIRANA JARCA

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja